«Віртуальний хоррор» вже звучить досить зловісно, і ми вперше покажемо, якою є ця страшилка насправді. 4PDA продовжує цикл статей про VR-іграх на платформі Oculus для Samsung Gear VR. Давайте на секунду уявимо… Втім, не треба нічого представляти: за вашою спиною дійсно чути важке дихання. Ви обертаєтеся, але нікого немає — тільки шурхіт за рогом. Навколо дуже темно, але коли темрява вас зупиняла? Крок вперед, ще один, і далекий крик остуджує кров у ваших жилах. В цей самий момент гасне остання лампочка, і ви залишаєтеся один на один з головним демоном комп’ютерних хорроров — власним страхом. В такі моменти легко забути, що на голові у вас окуляри віртуальної реальності, і насправді ви знаходитесь вдома в затишному кріслі.
Хоррор на VR: що це і з чим його їдять

Суть комп’ютерних хорроров завжди була настільки ж проста, як і геніальна: гравець занурюється в пронизаний депресивної атмосферою жаху віртуальний світ і починає з ним взаємодіяти за заданими правилами, що викликає ще більше страху. Вершиною майстерного хоррор-геймінгу завжди була гра в Silent Hill або, наприклад, Resident Evil пізно вночі в темній і порожній квартирі.

І якщо класика і сьогодні залишається класикою, то ніч, самотність, квартира — подібні атрибути поступово стають зайвими завдяки мобільним VR-технологіями таких великих першопрохідців, як Samsung Gear VR. Досить одягнути окуляри Gear VR зі смартфоном, і жахлива заэкранная реальність близька як ніколи раніше — оточує, лякає, пригнічує.

Розробники давно зрозуміли, що страх — головний стимул до дії, тому на зорі віртуальної реальності для смартфонів саме хоррор — один з найпопулярніших жанрів. Він приймає різні обриси: шутери, квести, головоломки, ігри на виживання і багато іншого, але всіх їх об’єднує одна мета — налякати гравця. А гравець і радий, правда?

Серед усіх хорроров для Samsung Gear VR окремо стоїть дітище Parallel Studio — гра Dark Days. Разработатнная на мобільній платформі Unreal Engine 4, гра показує знайомий геймплей з нового ракурсу. Одним лише трейлером і описом розробникам вдалося сказати нам: гравець точно отримає бажане і полоскоче собі нерви. А в кінці огляду ми розповімо, які ще vr-хоррори варто пограти.

Сюжет

Атмосфера гри з перших же кадрів (навіть з ігрового меню) викликає в пам’яті однозначні асоціації з класичними психологічними трилерами кшталт «Твін Пікс» або навіть «Психо», що задає тон всьому подальшому розповіді. Відразу ясно, що далеко не останню роль тут відіграє заглибленість гравця — він не просто відчуває себе всередині історії, але дійсно в ній знаходиться. А значить, поріг «геніальності» для розробників і сценаристів VR-ігор вище, ніж в класичних іграх: тепер їм потрібно гарненько постаратися, щоб створити по-справжньому видатну історію. Parallel Studio таке завдання перед собою не ставила. Сюжет Dark Days сплітається з трьох основних ниток: якась чортівня (в прямому сенсі слова) в маленькому американському містечку, таємничо зникла дівчина і сумна історія головної героїні, у якої повно своїх проблем. Саме від його особи ведеться розповідь, від її ж особи належить грати, що вже є незначним, але все ж перешкодою на шляху до абсолютного занурення.

Втім, постійний жіночий голос у гравця «в голові» (VR-грі він саме так і відчувається — нове і дуже дивне відчуття) надає гостроти всьому, що відбувається: на всяку дію гравця або інша подія у альтер-его знайдеться коментар. І це однозначно не позитивні та радісні слова, підбадьорливі Як і в будь-якому фільмі жахів, сюжет в цій грі — не головне. Він простий, в якомусь сенсі навіть примітивний, тому розкриття будь-яких його деталей чревате прикрими спойлерами. Але він виконує свою головну задачу — тисне на гравця похмурою таємничістю, що укупі з тим, що відбувається перед очима дає дуже дієвий хоррор-ефект.

Само собою, історія Dark Days абсолютно лінійна, а її повнота залежить від того, наскільки ретельно гравець буде досліджувати кожну запропоновану локацію і слухати коментарі головної героїні «у себе в голові».Просування по сюжетній лінії жорстко заскриптована і відбувається після виконання гравцем певної послідовності дій. Єдине, що після чергового Game Over змінюється від разу до разу — тайничок, в якому лежить, наприклад, ключ (але в тій же локації), або місце, де раптово з’явиться монстр. На сюжет це ніяк не впливає.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here