Зовсім нещодавно в блозі сервісу моніторингу соціальних медіа YouScan розповідали про те, як великі бренди працюють з соціальними медіа на прикладі «Danone» в Україні. Але що робити, якщо компанія працює на локальному ринку, наприклад, в обласному центрі? Чи має взагалі сенс у такому випадку моніторити згадки і займатися управлінням репутацією в Інтернеті? Якщо вам цыкаво більше про сео оптимізацію знайдете на сайті https://wallah.pro/seo/.
Про це з керівником напрямку SMM в Genio Academy Борисом Гуртовим поговорив Олександр Сирач, Chief Surprise Officer, YouScan. В регіонах все в якійсь мірі простіше. Є місто і є локальний і дуже популярний місцевий форум, де сидить і ТОП-менеджмент компанії, в даному випадку компанії-забудовника. Природно, що на форумі пишуть і про новобудовах, що не може не зацікавити ТОП-менеджмент. Ось так приходить саме усвідомлення, а далі, як правило, відбуваються спроби займатися управлінням репутацією самостійно, наприклад, відстоювати «честь компанії» зі своїх акаунтів.

В більшості випадків нічого доброго з цього не виходить, тому що «захисників» практично миттєво ідентифікують представників компанії як зацікавлених осіб. В нашому кейсі такими діями інформаційне поле вже було грунтовно зіпсований, і будь-яке згадування компанії, наприклад, абсолютно реальних і позитивних досягнень, сприймалося в штики і з неабиякою часткою троллінгу. За допомогою YouScan ми вирішили зрозуміти, де ще концентруються обговорення компанії і що конкретно обговорюють. Налаштували широкий пошук з усіма можливими варіантами назви компанії: українською, англійською, з помилками і т. д. В результаті крім згадок нашого клієнта виявили практично ідентичну за назвою компанію в Росії і ряд новин у ЗМІ, пов’язаних з цією компанією. Відсіяли нерелевантні згадки і отримали ясну картину – всі згадки можна було розділити на 2 типу: згадки на вже відомому нам локальному форумі і згадки в особистих облікових записів.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here