Складання технічного завдання
Узгодження технічного завдання з замовником — невід’ємна частина договору, дана процедура є формуванням списку всіх необхідних елементів для впровадження в CRM. Тобто, складання ТЗ — це, по суті, опис бажаних бізнес-процесів, функцій і інструментів управління. внедрение crm системы в кінцевому підсумку повинна підлаштовуватися під бізнес-процеси, покращувати їх і стати надійним партнером користувача. Процедура ділиться на 4 етапи:

створення загального списку вимог;
визначення набору функцій;
документальне оформлення вимог;
тех. завдання на інтеграцію CRM з базою даних будь-якої програми.

Під правками мається на увазі внесення змін або доповнень до процесу впровадження CRM-системи. Під час цього етапу замовник тестує всі необхідні функції і фіксує доопрацювання, якщо вони є. Дані доповнення фіксуються виконавцем і коригуються в ТЗ.

План проекту є одним з ключових інструментів організації взаємодії та досягнення угод між учасниками проекту за складом і термінами отримання результатів. У договорі прописуються етапи впровадження CRM-Системи з календарним графіком їх виконання.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here